12 mars 2010

Tidig morgon.

Jag har insett att det här med att gå upp i tid inte är helt fel. Jäklar vad mycket man hinner få ordning på innan klockan hunnit bli så mycket.
Idag vaknade jag iof av att min granne spelade piano eller vad dom nu håller på med. Dock har jag än så länge städat upp lite, studsat runt till massa bra musik och även hunnit laga en ordentlig frukost. Just nu sitter jag i fåtöljen och kollar Repmånad nu tills Malin har vaknat till liv.

Planen idag är att leka massor med Malin, jag skulle visst färga hennes hår sedan. Synd att jag inte fått mina pengar än så även jag kunnat fixa kalufsen. Behöver tunna ut luggen, raka sidorna och slänga i lite färg innan jag drar till Gävle om två veckor.

Idag har jag bott i min lägenhet i 7 dagar och jag trivs som fisken i vattnet. Börjar få lite ordning, saknas lite på väggarna inne i rummet, även någon matta där. Men det kommer så småningom.
Idag är det även en vecka sedan jag hade sjukt trevligt sällskap av Malin och Malin.

1 kommentarer:

emelie sa...

ja förmodligen är det så! inte för att det är direkt högt att ligga straxt under 10, eftersom läkarna säger att man anser ett högt blodsocker som över 10.. svårt att undvika en "känning" som egentligen inte borde vara känning när man ligger vid fem & mår piss :/ något knep?

igår fick jag kliva av träningen med ett blodsocker på 4.7.. då skakade jag som ett asplöv nästan :/ hade iofs haft 18.8 typ 2½ timme innan.. kanske kan bero på att det rasat ganska fort & att kroppen är van att ligga runt 8-9 mmol/l..