21 september 2010

Pet pet

Ligger fortfarande i sängen, det borde jag verkligen inte göra. Jag har massor jag måste hinna med innan bussen går 10.50 måste hinna ned till Apoteket så jag har hjälpmedel till pumpen med mig. Blir så stökigt om jag ska klara mig utan det i en vecka.
I eftermiddag är det läkarbesök med den nya läkaren som gäller. Har precis bytt läkare då jag inte trivdes med den förra jag hade. Har inte träffat den nya någon gång än, så nu är det dags. Ska även diskutera lite med min ssk om att klister mojängerna till pumpfästerna inte funkar. Blir lite bättre när jag använder skinprep* men långt ifrån bra.
Det kliar och jag får söta sår på magen/rumpan/låren/ryggen... vart jag nu väljer att ha fästet. Trivs otroligt bra med den här pumpen, så jag hoppas de kan lösa det så jag slipper byta igen bara för att jag inte tål tillbehören.

0 kommentarer: