13 juli 2015

Long time no see.

Det här med att ha en aktiv blogg, jag var bra på det en period i mitt liv. Nu är jag allt sämre på det, livet går vidare och intresset för annat blir allt större.

Men nu har jag hamnat i en sådan situation att jag kommer att gå hemma mycket i höst, så det kanske är dags att roa mig med något sådant här när höstmörkret tränger på.

Idag är jag 27år gammal, jag har haft diabetes sedan 2002, jag är sambo i Göteborg med i september flyttar vi söder ut till vårt drömhus. I November/December väntar vår lilla familj tillökning och en liten människovalp kommer till livet, om allt går som det ska vill säga.
De första två månaderna av min graviditet tillbringade jag hemma som sjukskriven, jag fick ingen ordning på allt vad blodsocker heter. Jag var för trött för att resa mig upp samt illamående så fort jag kände en starkare doft än nytvättade lakan.

Nu är min energi tillbaka och jag är åter på jobbet och sliter som aldrig förr, jag blir så otroligt rastlös av att bara gå hemma. Så nu är planen att arbeta så länge jag kan och klarar av det.


0 kommentarer: