06 oktober 2010

Tidig morgon.

Har bestämt mig för att ta tag i det här nu. Måste ha något att göra om dagarna, kan inte bara gå hemma hela tiden. Så nu sitter jag på bussen på väg ut till Långöre för att få göra av med lite energi. Ska bli underbart.

Sedan går det ju alltid att hoppas på att man får en förfrågan om jobb i morgon. Har bara 3 pass bokade den här månaden, lite har iof att göra med att jag var ganska förkyld när jag kom hem från Åre, men än då.

Jag satte mig igår och sökte massor med högskola, det var verkligen på tiden. Dock blev det inte sjuksköterskeutbildningen i första hand som jag trodde att det skulle vara. Utan det blev beteendevetenskapliga programmet. I Eskilstuna och Västerås, efter det blev det massor med ssk utbildningar i diverse städer.

1 kommentarer:

Hanna sa...

Men vad kul=) Beteendevetenskapliga i Västerås och Eskilstuna har jag gått basåret på! Mycket intressant utbildning som jag tyvärr bröt pga av hälsoskäl...