08 oktober 2010

Topp humör

Vart riktigt duktig i några dagar nu. Ätit tre mål om dagen, vare sig jag vart hungrig eller ej. Samtidigt som jag två dagar i rad har tagit bussen ut till Långöre. Riktigt skönt att få köra lite kroppsarbete och inte bara fluffa runt på gymmet. Ska ut även den här morgonen men tar då Frida K med mig.
Slipper bussen den här gången då jag fick låna pappas bil igår. Skulle egentligen ha skruvat ihop Rolf men det får bli en annan dag istället. Varför inte idag?

Var länge sedan jag var på så här bra humör som jag vart de dagar jag vart i stallet. Vart pepp på det mesta, visst ganska trött, är ju inte van att kliva upp riktigt så tidigt. Men har även somnat skönt vid 21-22 tiden på kvällen vilket är underbart =D

1 kommentarer:

Hanna sa...

Hejsan!
Klart du ska fråga om du undrar=) Jo, jag gick första basåret på Mälardalens högskola. Skolan ligger i både Västerås och Eskilstuna och jag gick med inriktningen social omsorg. Den inriktningen fanns i Eskilstuna det året jag gick. Skolan är bra, man reser med tåg mellan städerna gratis som student och kommunikationerna är bra. Jag gick i princip bara i Eskilstuna och trivdes kanonbra. Skolan ligger mitt i centrum där och bara några hundra meter från tåg och bussstationen. Jag bodde inte där men de studiekamrater som gjorde det hade inga problem med att hitta boende alls. Städerna är typiska mellansvenska städer, helt ok tycker jag. Utbildningen var fantastikt rolig och intressant. Anledningen till att jag hoppade av var ett dödsfall (min mamma) som gjorde att jag hamnade i en kris, orkade inte fortsätta och sen har livet bara rullat på=) Rekommenderar utbildningen varmt. Fråga gärna om du undrar något mer, svarar på allt jag kan svara på...