01 december 2010

Borttappad nyckel.

Haft en heldag i Ö.sandby. Riktigt avkopplande att ibland komma hem och göra sådant man inte gör dagligen. Har idag hjälpt mormor med att städa ur några av köksskåpen.
Lutar åt att jag bor kvar här i natt, äter en gratis frukost och beger mig hem under förmiddagen i morgon för att storstäda min lägenhet. En anledning till att jag måste storstäda är att jag har slarvar bort förrådsnyckeln. Hittar jag inte den behövs en bultsax...
Skulle någon kunna vara vänlig och tala om vart du skulle gömma dig om du var nyckel. Jag börjar dock ana att den finns i en av mina köksskåp, men jag är inte riktigt säker. Vet att jag la alla extranycklar på ett intelligent ställe någonstans i lägenheten, men frågan är vart.
Jag har även någon gång under sommaren slarvat bort en av mina två extranycklar, fruktar att det kommer bli dyrt den dagen då jag flyttar.

0 kommentarer: