10 december 2010

Ingen kul start på dagen.

Vaknade av att någon idiot ringde mig nu på morgonen. På sätt och vis var det väl tur då jag kände efter och insåg att "det här känns inte alls bra". Nålen till pumpen har under natten lossnat och jag låg skyhögt i blodsocker. Så det blev till att kliva upp, dricka sjuka mängder vatten, ta ett blodsocker som visar 28.3 ge mig några enheter insulin och fortsätta att hinka vatten. Bra start på dagen... Inte.
Blev på bättre humör när det började trilla in lite sms i inkorgen dock =)

Har som plan att få lite ordning här hemma igen, tvätta och lite sådant. Har lite små fix att göra och efter det ska jag gå upp mot gymmet för att göra av med all överskottsenergi som finns inom mig. Måste verkligen ta tag i det någon gång, så varför inte börja nu, när jag ändå är ledig i tre dar. 
Dock kommer jag vara försiktig med att träna ryggen så det inte blir fel. Ska till sjukgymnasten den 4/1 och då ska de få hjälpa mig hur jag ska träna för att träna rätt.
Haft mycket problem med ryggen på sistone och det är inte kul någonstans kan jag tillägga.



0 kommentarer: