19 november 2010

=)

Jag uppdaterar inte så ofta, är inte alltid jag har lust. Men till och från tar jag tag i det och uppdaterar. Hade min första sovmorgon på mycket länge idag, det har vart så otroligt skönt så det finns inte.
Skulle hjälpt Carina att rida Corven men han ville inte komma nära mig, tyckte väl att det var för tidigt att komma in eller något. Men han fick som han ville, jag lämnade honom till att leka i leran med de andra "barnen".

Vid fyra var jag inne i Kalmar, skulle snacka lite om hemsidan vi har som plan att göra till styrelsen. Tydligen fick jag lite av ett huvud ansvar, men det ska nog gå. Jobbade lite i wordpress med förra bloggen, så lite små koll har jag.

Nu är det bara att vänta på sömnen och hoppas att han uppsöker mina drömmar. För utseende hade han, han var även sjukt charmig att snacka med. Mej lajk. Ska snoka lite när jag fått ordning i lägenheten =p

0 kommentarer: