06 november 2010

Ge mig sommar!

Kom precis hem efter en runda i skogen. Blev verkligen påmind om sommaren. Sprang först runt parken, mindes midsommar, sedan runt strand där jag fick massa galna minnesbilder från sommaren.
Alla galna planer som jag fick med mig folk på. Den här sommaren är verkligen värd att minnas.
Spontan kvällar som planerade kvällar. Skaka rumpa så man knappt kan röra sig pga träningsvärken dagen efter. Allt kul folk man har träffat. Många kvällar som jag borde ha bättre koll på. Många kvällar som jag minns för väl. Det är ett under att jag överlevde sommaren.

Rundan runt slottet gick så lätt idag, sprang och tänkte på sommaren. Dock klarade inte knäna trappan den här gången utan jag fick skippa den. Hatar att det ska ta så sjukt lång tid för knäna att bli tillräckligt varma för att klara av det. Både knän och fotleder tar tid innan jag kan börja springa som vanligt. Brukar få gå till bergdala ungefär innan det fungerar fullt ut.

Eftersom att jag ändå är fotograf till den här bilden så lånar jag den =P

0 kommentarer: