24 november 2010

Det händer ganska mycket i mitt liv just nu, vilket till viss del är positivt. Det negativa är att diabetesen hamnar lite i skymundan. Vilket verkligen inte får ske. Jag har blivit usel på att kolla blodsockret, gör det någon gång om dagen istället för innan och efter varje måltid som jag gjort ganska länge nu.
Just nu känner jag bara att "blä, jag vill inte". Men jag vet att jag inte kan fly från det, inte på något sätt. Jag känner tydligt att jag måste kliva ur sängen nu för att äta någonting, känner att jag är på väg down.
Mat är inte helt fel i alla lägen, men just nu är jag verkligen inte sugen på det någonstans. Jag vill inte, jag orkar inte, jag kan inte...
Jag är på allmänt dåligt humör, mycket för det underbara vädret vi har här utanför. Storm, regn och snö. Jag hatar storm, regn och snö!

0 kommentarer: