10 september 2009

Skolan.

Hittade en gammal bild och kände att inlägget behövde livas upp lite.

Egentligen har jag hur mycket som helst att skriva om, men jag har verkligen inte haft tid. För någon vecka sedan Var Danne, sarah, Stefan och jag i Göteborg vilket senare avslutades på Ullared. Tänkte försöka skriva om det i ett separat inlägg då jag även slänger in lite bilder. Så det får bli en annan dag då jag inte är i skolan.

Just nu sitter jag och väntar på att webbdesignen ska dra igång. Efter det ska jag vara på AMS klockan 10 och lyssna på Kumulus. Höra lite extra om hur man söker och allt sådant. När det är klart ska jag sätta mig på bussen till Borgholm för att tillbringa natten hos mamma och pappa.


Skolan har dragit igång på allvar och jag trivs än så länge jätte bra. Det är bara Filosofin jag inte riktigt greppar än, men det kommer väl. På Måndag har jag prov i Word och på Onsdag har jag prov i Psykologi. Hoppas verkligen att det går vägen. Har inte kunnat plugga ordentligt då jag jobbar jämt och ständigt.


I morgon (fredag) är det ridning som gäller. Var sjuk förra veckan så jag missade en dressyrlektion där, i morgon blir det hoppning. Det fungerar ganska bra på lektionerna som det är. Vi är fem stycken (om det inte har kommit till ytterligare någon). Enda nackdelen är att vi inte ligger på samma nivå. Men det kommer väl.
Hopplektionerna är det jag än så länge gillar bäst då Pia är kanon i hoppningen. Hade egentligen velat ha Pia i hoppnigen och Ingrid i dressyren.

0 kommentarer: