30 september 2009

Blodsocker på 22.6 = en bortkastad dag


Usch, går dagen var hemsk. Vaknade med ett blodsocker på 22.6 en sådan dag kan jag inte göra annat än att ge mig insulin vänta på att det sjunker för att sedan ge mig ut och promenera.
Skolan var inte att tänka på, det gick inte. Med ett så högt blodsocker kan jag inte koncentrera mig över huvudtaget. Jag kan inte ens slå mig till ro och läsa en bok och då är det illa. Mycket illa.

Men framemot elva tolv tiden började det bli normalt igen och jag kunde vara som folk. Dock var skolan redan slut vid det laget men det fick va. Sprang dock förbi kiropraktorn som jag skulle vid 13.40 Ryggen såg tydligen ganska bra ut och jag ska inte tillbaka fören om en månad.

Senare på kvällen var Stefan och jag i Kalmar och köpte tapeter till nya sovrummet. Ska bli skönt att komma igång och få i ordning det ordentligt.

0 kommentarer: