30 september 2009

Skördefest.

Det har vart skördefest i helgen. Har vart sjukt skoj att få komma hem och hjälpa till igen. Har verkligen saknat det där simpla stalljobbet jag gjorde när jag var mindre. Bara en sådan sak som att ställa sig och borsta en häst, andas in stalldoften och bara njuta. Då trivs jag.

Stressade runt en hel del den helgen. Men jag var verkligen på rätt ställe. Stefan hade jag lämnat hemma så att jag kunde ägna all tid i stallet.

Dick fick det även bli en sväng till Kårehamn på fredagen då jag åkte på att vara fyllechaffis för pappa och Kim. Men det var en trevlig kväll, träffade hur mycket folk som helst som jag inte sett på år och dar.








2 kommentarer:

Katarina sa...

Åh, vilka fina hästar!

Katarina sa...

Sv. Det förstår jag, de är så himla fräcka! Snygga att se på och med en himla aktion..