12 augusti 2010

=)

Nu börjar det hända saker i mitt liv. jag har 8 arbetsdagar kvar på mitt schema (dock har poolen vart snälla och lagt till några till). Sedan har jag som plan att antingen kvällen den 22/8 (om jag får ledigt vill säga) eller morgonen den 23/8 sätta mig på tåget ned till Malmö för att leka med Malin och co. Malmöfestivalen alltså!
jag måste dock vara hemma den 26/8 igen då jag har ett inbokat jobb pass då som jag inte kan bli av med.

Har som plan att jobba till mitten av September, sedan bär det av till Åre/Östersund för att träffa "diabetesfamiljen" (Lisa och Mattias).
Innan jag drar dit måste jag ha tömt och städat ur min lägenhet ordentligt för jag kommer inte vara hemma många dagar innan jag sätter mig på flyget till Norge där jag ska tillbringa hösten och förhoppningsvis (om jag trivs) något år till.

0 kommentarer: