19 augusti 2010

Mähä

Sovit riktigt dåligt i natt. Vaknade vid två tiden av att något inte stod rätt till. Insåg efter en stund att det jag vaknade av var lågt bls. Så jag vinglade ut i köket i min zombie look för att dricka lite juice diekt ur paketet. Vinglade sedan tillbaka till sängen för att somna om. Men det visade sig vara nästintill omöjligt. En av grannarna spelade gitarr långt in på naten (närmare fyra), medan den andra grannen verkade kämpa hårt med att dunka ett stort hål i sin vägg. Framemot fyra, halv fem lyckades jag somna. Med andra ord är jag agom igg nu då jag börjar jobba 7.30

När jag ändå ska ned till apoteket idag så blir det till att köpa några öronproppar oxå. Kan va bra att ha i förebyggande syfte. Har en känsla av att det kan ske fler gånger.

1 kommentarer:

joakim sa...

Gärna mer tips!?