17 augusti 2010

=P

Vaknade vid sex och fick smått panik, fic för mig att klockan var sju och att jag hade 10 min på mig innan jag var tvungen att dra till jobbet. Men ack så fel jag hade.
Vaknade precis som igår på ett blodsocker på 2.6 förstår verkligen inte varför, jag har ju inte gjort något speciellt som gör att jag borde ligga så lågt. Ska se om jag ligger lika lågt i morgon bitti, i så fall är det nog dags att ändra basaldosen i pumpen.

Gick med i ett "vad" igår på jobbet. Ska börja ta tag i mit tliv med både motion och kost, måste bräcka Emma och Daniella om en månad. Dock har jag inte många hundra kg jag behöver gå ned, samtidigt som jag inte skulle dö av att bli av med 5-6kg.
Clara och jag tänkte kolla upp lite omd et här med oxning i höst, hade vart grymt. Ska jag ändå va kvar här i krokarna behöver jag ha något att fördriva tiden med. Jag var lite inne på tennis egentligen, men då kom Clara med den snille idén att boxning hade vart kul. Hon höll visst på med det i högstadiet. Men men, vi får se vad som händer.

Ska antingen ta mig iväg och simma, gymma eller ge mig ut och springa idag i vart fall. Behöver röra på mig, har legat av mig lite nu de senaste veckorna.

1 kommentarer:

joakim sa...

Tack för tipset diabeteskvinnan!