15 augusti 2010

Nattuggla.

Vaknade av att grannen hade en ljudlig diskussion på taket under mitt fönster. Hade slocknat någon timme men blev klarvaken. Har efter gårdagen lärt mig att inte gå runt helnaken i lägenheten utan att i vart fall ha kläder på underkroppen. Så idag gjorde jag inte riktigt samma tabbe som igår. 
Igår när jag skulle lägga mig ser jag två kompisar på taket här utanför, det visar sig då att en av dom nyss flyttat in i lägenheten under mig. Plötsligt hamnade jag där på fest för att dra vidare till pubben. för att fortsätta med efterfest och lyckades inte komma in till mig fören femtiden på morgonen.

Idag fastnade jag här, lekte runt lite och fixade layouten lite smått. Blev egentligen inte nöjd alls men det får fungera så länge. Får leka mer en annan dag när jag har mer energi. För just nu känner jag mig mer död än levande. Dags att slagga, lär väl bli väckt när gänget här under kommer hem i natt..

Tryck F5 om du inte ser nya designen.

0 kommentarer: