15 augusti 2010

Fundersam till Norge.

Som jag tidigare skrev så har jag fått jobb i Norge. Men efter några dagars fundering är jag inte alls lika säker på om det verkligen är vad jag vill göra. Jag vill egentligen inte jobba med hästar, varför ska jag då åka till Norge och jobba med dom?
Jag vet hur fort jag tröttnade på hästarna både när jag jobbade på travet och när jag var i Usa. Jag vill inte att hästarna ska bli något jobbigt och tråkigt som det gärna blir om man jobbar med det 24/7.

Just nu känns det smartare att planera för framtiden, plugga upp lite betyg och skriva högskoleprovet. Förbereda mig inför kommande plugg (när jag kommit fram till vad jag vill plugga). 

Jag trivs för bra i min lägenhet för att ge upp den nu. Seriöst, jag trivs verkligen toppen här. Jag har nära till precis allt affärer, buss och jobb. Jag vet vilka jag håller nära och vilka jag håller på avstånd. Det känns otroligt dumt att ge upp allt jag har skapat här. 

Jag ska ge det någon dag till innan jag bestämmer mig helt och hållet. Jag har egentligen redan tackat ja till jobbet. Men efter lite funderande så tvekar jag.


0 kommentarer: