24 maj 2010

Crusingen fom hell!

Började dagen med konfirmation för Frida (Kusinen), det var så mycket folk i kyrkan så mamma och jag gick ut och insåg när vi kom ut att det var fler folk utanför än vad det var i kyrkan och i kyrkan var det verkligen packat med folk.
Mamma och jag gick ned till Ölands glass och åt precis som det åter... Glass. Underbart gott, för mig blev det Nutello och champange sorbet denna gång. Var tillbaka vid kyrkan lagom då de var klara och stod utanför för att fotograferas. Efter det blev det mat och trevligt sällskap hemma hos Bobo och Ia.
Jag fick ett w.w.j.d armband bara för att jag frågade vad det betydde och än så länge har jag inte blivit av med det =/

Senare blev det en sväng på crusingen och där efter var jag helt blackoutad (har inget minne över huvudtaget). Var tydligen ganska speedad och odräglig, fick hjälp hem av de bästa i världen. Jag älskar verkligen mina vänner vad hade jag gjort utan dom i Lördags? Vem vet vart jag hade hamnat?
De hade tagit med mig hem redan vid tio halv elva och jag var som jag sa innan ganska odräglig. Visade sig när jag vaknade på morgonen att jag hade spytt som en gris i badkaret (det såg inte mysigt ut). Hade lite panik över att jag inte hittade mina jeans till en början, men efter att ha pratat med Malin och Frida så lugnade jag mig och till slut hittade jag dom i stolen.
Jag gick iväg till jobbet som planerat men kände att det här stämmer inte. Var kvar till nio innan Katja kunde hoppa in och ta över.
Blev då massa telefonsamtal och senare in på vc för att tömmas på blod, de trodde oxå att jag hade fått något efter att ha sett mig. Krit vit i ansiktet, kunde inte stå upp många minuter innan allt snurrade, pupilerna var enorma och jag var fortfarande kanon full och då hade jag inte druckit något sedan tio kvällen innan. och nu var klockan tio på förmiddagen. Får provsvaren om några dagar, lite nyfiken på vad jag egentligen fick i mig och när provsvaren som till 99.9% är positiva kommer så blir det polisanmälan.

3 kommentarer:

emelie sa...

oh shit det där lät inte något vidare hörru :/ fundering på nån drog?! usch, hur mår du nu? när kommer provsvaren? :/

emelie sa...

alright :) vad härligt!

okeej, men ändå usch.. inge vidare va? :P

emelie sa...

mhm, det var hur nice som helst! :D.. ja, jag gillar den också & så är det verkligen en bonus att den är sötad med sötningsmedel :)

oh usch, det där vet man ju hur det är.. drygt som fan :/ hur högt respektivt lågt låg du?