03 maj 2010

Valborg med familjen.

Familjen kom förbi för att fira valborg hos mig. Dock var saknaden stor av Malin som svek oss och drog till Thailand, men vi fick roa oss utan henne. Jag kan kort sammanfatta kvällen med fest, musik, piercing, alkohol, dans, skratt, underbart umgänge och ja toppen helt enkelt.

Jag hade dagen till ära köpt mig en ny outfit, en klänning med leopardmönster. Ja, ni läste rätt, jag hade klänning på mig och jag såg bara nästan ut som en stoppad korv. Hade även målat naglarna, högerhandens naglar var Röda och Vänsterhandens var Gröna.
Klockan sex var planen att gänget skulle dyka upp, mend et tog lite längre än så. Jag han hinka i mig både en och två cider innan de dök upp. Vid halv sjutiden ramlade Bästaste Malin, Fritte och andré in i hallen. Malin och Fritte tog plats framför spegeln det första de gjorde medan André sängde sig i soffan med meningen "Jag vet redan att jag är perfect".
Det blev diverse chips och alkoholintag under kvällen. Även Jensen, Tobbe och Frida trillade så småning om in. Nu kunde festen börja! Mer alkohol!
Här någon stans tog André tag i saken, bad om en penna, det blev en lila. Markerade vart hålen skulle sitta och jag fick så fint lägga mig på sängen. Första hålet taget, inga problem alls där, nästa hål = inga konstigheter. Nu kom problemet, han fick inte i mojängen som skulle sitta i ena ringen så han fick böka ett tag. Tar tag med tången och ska trycka ihop ringen lite och slinter, aj där var min läpp. Till slut efter massa pillande, bökande och efter att nästan ha petat ut mitt öga fick han i den.
Fasen vad snyggt det blev, jag är såå nöjd så det finns inte. Lär sinom tid bli fler, dock inte i läppen. Jag har massa planer.

Nu var klockan tillräckligt mycket för krogen - rockfest nästa. Träffade så mycket folk jag inte träffat på sjukt länge där. Skakade rumpa hela kvällen, mötte halva jobbet, lyckade dra omkull Lotta på dansgolvet (det var faktisktlite kul). Hittade något nöt som var blond som försökte äta upp ringarna i läppen, jag blev grinig och gick där ifrån. Jag har inte en aning om vem han var, men dte var kul.
Jag var hemam runt tre, tog lååång tid hem av någon anledning och då tog jag ändå rygg på Birgitta och Ingela på vägen.

0 kommentarer: