20 maj 2010

Gammal.

Nu börjar jag bli gammal på riktigt, snacka om ångest. 22år fyllda och dagen började med att jag försov mig då mobilen hade laddat ur under natten. Hade ställt klockan på 6 som vanligt för att hinna med att ta det lugnt på morgonen. Men icke, vaknar tio i sju och inser att jag inte hinner äta frukost innan jobbet. Inte blev det bättre när mamma ringer 12.50 (slutade 13.00) och talar om att mormor och hon är på väg.. Lite små panik då jag behövde både diska och plocka i ordning innan de kom. Jag hann få ihop det mesta i vart fall.

Nu är kylen fylld med både tårta och öl så det blir nog en sväng till simhallen ikväll igen. Var där och simmade igår kväll, jäklar vad duktig jag kände mig på kvällen sedan. Eller, frågan är om jag inte borde ta vara på det underbara vädret och ge mig ut och gå en sväng. Hmm får se hur det blir sedan.

0 kommentarer: