31 maj 2010

Veckan som gått.

Det har hänt ganska mycket den här veckan. Har i helgen fått plocka ut de underbara ringarna jag hade i läppen och går nu istället på penicillin. Lär göra om dom när det läkt ordentligt, men just nu är jag bara glad över att bli av med den värsta smärtan. Svullnaden har börjat gå ned och jag har inte längre feberfrossa av inflammationen.
Dock missade jag 80-tals festen i lördags vilket jag är lite små ledsen över, men det kommer väl fler chanser. Har dock testat på det här med batikfärg, batikfärgade en t-shirt och det var sjukt skoj. Kommer lätt göra det fler gånger.

Jag har hämtat hem Kurt, så nu svävar Doris på de evigt gröna ängarna. Tog Sanna med mig när jag hämtade Kurt och vi hann med både det ena och det andra på vägen hem. Seriöst vad jag har saknat dig, underbart att ha dig hemma igen och jag ser verkligen fram emot sommaren då vi kommer bo ganska nära varandra.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, jag kan bara hålla med. Den här sommaren har otrolig potential att bli den bästa. Kanske nånsin. Yeah. Du behöver bara ringa till Wille, och så måste vi boka Winnerbäck-biljetter. IIIIHHH!!! :D