19 augusti 2009

God morogn.

Nu ska jag ta tag i mitt liv, klä på mig för att sedan dra mig in till stan. Skolan som kräver lite uppmärksamhet nu. Har psykologi och programhantering idag.

Igår var jag inne på Torg Ett och köpte mig ett par sjukt snygga jeans, står i valet och kvalet om jag ska ha dom på mig eller ej. Ser ut som att det kan bli varmt idag. Kanske ska ha jeans nu på morgonen och ha en kjol med mig? Hmm, så får det nog bli.

Fick även hem ett par nya skor som jag tidigare beställt från Cellbes. Sjukt snygga, ska nog inviga dom ordentligt idag. Om jag inte hittar några snyggare. Ska ta mig förbi skobutiken nere vid baronen sedan tänkte jag. Har lite pengar kvar från csn bidraget som kom igår. Betalade räkningarna och nu kommer snart en ganska ordentlig lön oxå. Har nästan fyra veckors heltids arbete att få betalt för.


Jag är helt kär i det här med skor. Jag älskar verkligen skor, speciellt högklackade. Finns inget bättre. Bilder på jeansen och skorna kommer komma ut senare ikväll. Nu ska jag klä på mig och sminka mig. Skulle egentligen vart ute och sprungit nu på morgonen men jag orkade verkligen inte. Min kropp är inte helt jätte pigg efter att två nätter i rad endast ha sovit i fyra timmar.
Sedan har jag nog haft en hyfsat ordentlig känning i natt. Har ont i händerna av att jag knutit dom med lite väl långa naglar i natt. Måste verkligen fila ned dom ordentligt. Dock vaknade jag på 12.3 och det var ändå inte så jätte högt så jag trodde att det skulle vara.



0 kommentarer: