24 augusti 2009

Skolan.

Nu har jag bokat klippning/färgning. På Onsdag klockan 13.00 blir det. Tänkte slänga i lite färg i luggen och även korta av nacken en bit igen, den börjar bli lång nu.
Hann även förbi fotobutiken här i Nybro nu innans kolan började, dock hade dom ingen laddare till min kamera så jag får se om jag hinner till Kalmar innan helgen. Vill ha systemaren med mig till Göteborg, det blir så mycket bättre bilder med den än vad det blir med pocketkameran.

Sitter nu i datasalen på skolan. Väntar på att programhanteringen ska komma igång. Gunnel (läraren) kom just, men en så länge är vi bara tre. Undrar när de andra tänkt dyka upp.

efter skolan blir det till att fort slänga sig på rödafaran och brumma bort till jobbet. Sedan blir det till att jobba stängning ikväll. Sedan är jag ledig en vecka ochi helgen blir det Göteborg som gäller =D

0 kommentarer: