07 augusti 2009

Strand.



I Söndags var det bartömning på Strand. Tycker att dom stänger alldeles för tidigt i år, jag älskar Strand. Var där i kön klockan sex, redan då var det sjukt lång kö. Självklart är jag inte den som är den, jag började så fint med att korka upp den första cidern ganska omgående. Hade aldrig pallat den enorma kö som vi befann oss i annars.
Hade strax innan hämtat upp Sanna vid bussen, men hon hade ju V.I.P kort och fick gå förbi hela kön. Visst det gick kanon, inga som helst problem Jensen och Tobbe kom och joinade mig i kön istället och det var lika trevlig det. Efter ungefär en timme kom Ellie, Stina och Gina för att köa. Även dom fick plats hos oss, tror inte att de bakom var så glada åt det men vad gör det.
När vi fått våra band så ringde jag taxi för att ta mig ut till Sanna. 80:- gick det på men det var det värt. Nu äntligen kunde jag byta om till klänningen jag köpt tidigare på dagen.

Sedan blev det taxi in till Strand igen, full bil blev det. Hade en sjukt underbar kväll på Strand. Det här måste vi göra om brudar. Skakade rumpa mest hela kvällen, sjukt underbart skoj. Träffade även hur många som helst som jag inte sett på sjukt länge. Hur skoj som helst!




1 kommentarer:

Sara sa...

Fin blogg :)