07 augusti 2009

Sol!

Har inte bloggat så mycket nu i veckan. Stefan och jag kom överens om att minska vårt datoranvändande. När vi båda är hemma ska ingen av oss sitta vid datorn. Vi får sitta här när vi är ensamma hemma (en av oss jobbar eller så). Så gör vi massa andra saker tillsammans när båda är hemma istället.
Vi har äntligen tagit oss iväg till byggmax och skaffat trall och plasttak till altanen. Har oljat trallen en gång, ska se om jag kan olja en gång till i helgen.

Just nu ligger jag ute i solen på en filt och myser i solen. Kanon att äntligen ha så pass bra batteri att jag kan sitta utomhus och ha datorn med mig. Spotify går på högvarv, just nu är det "mad world" som strömmar ur högtalarna. Underbart, jag älskar sommaren.

Egentligen har jag massor att skriva om, men det får bli senare när jag fått ett nytt tangentbord till den stationära. Lyckades bada det jag har nu i the och jag drog den slutsatsen att tangentbord tycker inte om the. Speciellt inte med blue fruit smak.


0 kommentarer: