07 augusti 2009

Skola

Följ min blogg med bloglovin

Var även inne på skolan i början på veckan. Så nu blir det plugg för hela slanten i höst. Ska pligga Filosofi A, Psykologi A, Svenska B, Webbdesign och Programhantering.

Ska faktiskt bli skönt att få ordning på livet igen. Måste verkligen vända tillbaka på dygnet nu innan skolan börjar nästa vecka. Jobbar nu Fredag, Lördag och Söndag sedan är jag ledig Måndag, Tisdag, Onsdag och Torsdag. Ska bli så sjukt skönt, jag behöver det verkligen.
Tänkte se om det finns någon som vill hitta på något då, fika eller vad som. Stefan jobbar kväll så jag är ensam hemma hela dagarna.

Ska även i år försöka ta mig iväg och göra högskoleprovet. Behöver ha det till högskoleutbildning sedan (vet iof enu inte vad jag vill plugga, men det kommer väl). Eller okej, jag drömmer fortfarande om att bli dietist, men jag kommer aldrig ha betygen som krävs för att komma in =(

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: Åh nice, ja kan tänka mig att ibland finns det super mkt och ibland inte.

Alex sa...

Gissa vad jag gör på bilden i min blogg och vinn en länkning :-)