14 augusti 2009

Skola, Jobb, Häst

Nu har skolan äntligen börjat och det är sjukt skönt att komma igång igen. Jag ska läsa Psykologi A, Filosofi A, Programhantering, Svenska B och Webbdesign. Pluggar då självklart på komvux här i Nybro. Jag tror att det kan bli ett riktigt bra år, har bland annat Adde att snacka med och där till kommer så klart Josefine och Joohanna.
Om helgerna ska jag dock jobba lite till och från, även vissa kvällar under veckorna. Igår tog jag även tag i mitt liv och ska börja rida på Nybro RK. Har seriöst inte ridit lektion på måånga år. Ska bli sjukt skoj att komma igång igen. Så Fredagar klockan 17.00-18.00 kommer jag nu mera att sitta till hästryggen. Varannan gång hoppning varannan gång dressyr.



2 kommentarer:

sara sa...

fFan va bilden till höger såg härlig ut!

Adde sa...

:D:D:D