13 november 2009

Fredagen den 13:e


Började som vanligt dagen med ett blodsocker, låg på 6.7 och det är jag ganska nöjd med. Högt blodsocker när man vaknar har en förmåga att förstöra hela dagen. För det tar en bra stund att få det i shack igen. Man måste tänka på minsta lilla, kan det ha vart en nattlig känning? (Då är hela dagen plus halva nästa förstörd av hoppande blodsocker) Och i så fall, varför? Motion? Kost? eller finns det någon annan anledning till känningen?




Blev sedan frukost med familjen. Fick bli stekta ägg, korv och färska champinjoner. En lagom frukost som inte kräver så mycket insulin. Sänkte igår min totaldos något enormt. Både pga, kost och motion. Försöker ge mig ut och springa 1h/dag nu medan jag är hemma. Idag har dock tänkt att ta det lugnt då jag har 2h dans i morgon. Vilar annars på helgerna.
Så än så länge har dagen gått åt till städning. Har plockat upp på rummet och det var verkligen välbehövligt. Funderar lite på att möblera om, men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det än. Ska fundera på det någon dag till innan jag gör något =)


 
 

Jag plockade även ordning i min/mitt garderob/dressing room. Insåg att jag har sjukt mycket sommarkläder men inte spec. mycket vinterplagg. Måste bli rik så jag kan fixa det innan jag fryser ihjäl.




0 kommentarer: