11 november 2009

Mina 3 favoriter

Jag läser ett par av storbloggarna (Amir, Tyra, Blondinbella, Nils och Kisse). Men detta är mina tre favoriter.

Blondinbella - Hennes blogg tycker jag hemskt mycket om. Många tycker att hon är "tråkig" när hon inte provocerar på samma sätt längre. Hon skriver mycket om sin dåliga självkänsla och även om sin bok. Man kan få mycket tips och idéer av henne.

Tyra Sjöstedt - Jag läste hennes blogg redan när hon bloggade för VV (Vecko revyn). Hon lägger ofta ut sina modell bilder och sedan skriver hon otroligt bra. Både om retuschering och sin vardag. Hon bjuder mycket på sig själv.

Storstadspojken - Blondinbellas pojkvän han skriver en vardags blogg med enormt mycket humor. Han älskar hajar (hur man nu kan göra det). Han skriver mycket om vardagen medan blondinbella skriver om de lilla extra.

Sedan har jag precis börjat läsa Mattiaz blogg , helt underbar människa. Jag är lite småkär i hans personlighet.

1 kommentarer:

Adde sa...

Börja läs Fokis blogg, Helt sjukt bra! :D