17 november 2009

Jobb.

Var uppe hyfsat tidigt idag. Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle re ut. Funderar nu efter att ha släpat ut hästarna att lägga mig i sängen kolla film och drömma mig bort. Tror den här veckan kommer bli väldigt jobbig annars.

Igår var jag på vikariepoolen och pratade med Eva. Fick utan större problem börja gå bredvid redan idag. Så idag jobbar jag 16.00-21.00 Det ska bli så enormt skönt att få göra något vettigt med sin tid igen. Trivs inte alls med att bara gå hemma. Men nu ska det bli ändring på det.
Än så länge är dock bara bredvid gången planerad.

Tisdag: 16.00-21.00
Onsdag: 07.30-13.30
Torsdag: 07.00-15.30

Det kommer i vart fall ge lite pengar in i månaden. Har dock ett STORT problem. Jag har inga bra byxor, har hål i häcken på ALLA mina jeans. Kan inte gärna komma med ett par trasiga jeans.
Sedan måste jag rota rätt på ett par bra skor att kunna ha. Får väl om inte annat köpa nya när lönen kommer om någon månad.

Så nu måste jag även försöka komma ihåg att ringa ams då jag inte kan komma på mötet idag. Även att jag fått ett vikariat.

2 kommentarer:

camilla sa...

Kul att du kommenterade =) Blir så glad,hehe. Men ja just de du fick ju en väldigt fin tatuering!

Unknown sa...

Tycker en aning synd om dig nu, brast ut i ett "stackars söt" här när jag såg att du började en halvtimma tidigare imorgon :P. Glöm nu inte lunch.