02 november 2009

Träna.

Jag har som mål att få en snyggare slankare kropp som jag kan vara nöjd med. Jag är ute och går väldigt mycket de dagar jag är hemma. Mitzhi har lärt ig att vi brukar ut och gå så nu mera sitter hon och piper bredvid mig tills dess att jag tar mig i kragen och ger mig ut.

Nu måste jag på något sätt bara komma på hur jag ska fixa till smidigheten bäst. Är så osmidig så det finns inte. Stel och dan i hela kroppen. Eftersom att mitt mål med att kunna hjula eftersommaren sprack får jag se till att kunna hjula till nästa sommar.

Vill även få mer muskler. Där är dock problemet att jag har inte råd med gymmet här i stan =( det är 80:-/gång om man inte köper något form av kort. Simma kostar 55:-/gång. Min ekonomi håller inte för något av alternativen =(

2 kommentarer:

Unknown sa...

Me likey :D, förstår dock problemet med det ekonomiska. Skillnad för en annan som behöver pytsa en tia :P. Fast är du i närheten och vill köra en runda på Flygt så är det ju bara att höra av sig ;)

Unknown sa...

Bra, då ska jag nog försöka köra slut på dig till helgen... ..på gymmet då alltså ;)