12 november 2009

Mina brudar!


Adde - Vi äger världen (Chili om inte annat). Så sjukt underbart cool människa. Tycker hemskt mycket om, vi har inte hunnit med så mycket dumheter än.. Men det lär väl komma..






 Sanna - Vi har hunnit med mycket de åren som gått, både bra och mindre bra saker. Vi har mycket förflutet och jag minns alla konstiga sjukt roliga grejer vi gjort. Tur att vi alltid höll koll på varandra.
Saknar den tiden som as, och nu sviker du mig för Australien *gråter en skvätt*







Milla - Vi känner inte varandra jätte väl än, men jag tycker hemskt mycket om dig och vill inget hellre än att lära känna dig bättre =) Tyvärr hade jag ingen bättre bild på dig, så du får stå ut.Trivs väldigt bra i ditt sällskap, dock bor vi väldigt långt ifrån varandra. Men allt går bara man vill =)








Stina/Tina/Christina - Sjukt rolig liten filur. Tycker hemskt mycket om den här lilla människan. Ack två äpplen hög, men det märks minsann inte. Partypingla!








 Ellie - Som svek oss för Göteborg och plugg... Inte då, men saknar henne något enormt. Finns ingen som du gumman.






Sarah/Crazy - Tycker bara bättre och bättre om dig. Vi tittade båda lite konstigt på varandra till en början. Ingen visste riktigt vem den andra var. Men det släppte ganska fort, karaoke med fjärrkontroller (Zombie, Fredrik och jag...)




Detta är de tjejer som står mig närmst. Sådana här brudar släpper man inte taget om utan att tänka över det väldigt många gånger. Jag tycker hemskt mycket om er alla.

2 kommentarer:

Adde sa...

You know you are the best, honey <3

Anonym sa...

Älskade gumman nu fick du mig att grina ännu en gång du är väldigt duktig på det måste jag säga. En bamse stor kram på dig tjejen du är helt underbar.
Btw Du glömde nämna låten valpen i fönstret ;)