14 november 2009

HEEEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN


alltså jag är gästbloggare här ikväll vilken ära, för dom asså, jag vill inte jämföras med kissie för jag vet att jag är mycket bättre, men jag håller med henne om barn vagnar ock sånt asså, deras feta asses ivägen man kan inte gå mellan vilka tror de att jag är, jag gick estetiska bara för att bli berömd hallåååå jag e kändis här i kälma, jag e så trött på att inte bli tagen på allvar de e ba så irreterande,
ikväll är det säkert massa feta asses som kommer att ta upp dansgolvet asså så trött jag blir, de kommer att ha sin leopard tights asså de kommer att vara inne i typ 5 minuter men sen e de ba att byta, och sen e de te med gurlsen som gäller men de finns inget starbucks i kälma så jag får säga att de e är en latte

jaja jag gurlsen kommer att göra stan i kväll så håll er borta bitches, annars ska ni få se vem jag är

Toddeloo bloggen
Gästbloggare_ 14is

1 kommentarer:

Unknown sa...

Ehhh.... ni är inte kloka nånstans...