10 juni 2010

17.8

Alltid lika kul att vakna med ett värde på 17.8 när man måste käka innan jobbet. Mår konstigt och blir okoncentrerad när jag ligger så högt, så det enda som var att göra var att hinka massa vatten, vänta, ta ett nytt värde. Whiie 13.4 nu kunde jag ge mig lite insulin och sätta mig ned och käka.

Fick även ett ryck nu på morgonen och gjorde en köttfärssås så jag har mat med mig till jobbet idag och i helgen. Slängde i diverse bönor, morötter, bacon och mammas hemlagade tomatsås. Den blev sjukt god.

Fick min dammsugare igår och storstädade köket, tänkte ta resten av rummen när jag kommer hem från jobbet i eftermiddag (lite beroende på hur pigg jag är). För i morgon är planen att åka förbi Ikea och handla en hylla, en lampa och ev en tavla. Börjar tröttna på att ha allt i fönstren, behöver ha upp filmer och böcker någon annanstans.

0 kommentarer: