01 juni 2010

Blandat.

Sitter nu i lägenheten åter igen ensam, fick besök av hunken i natt. Absolut inget jag klagade över även om jag inte var på topp humör och hade ont i läppen, men det gick bra även det tillslut. Blev massa film tittande och allmänt mys.
Idag är det jobb 14.45-18.30 som gäller, är tillräckligt pigg för att det ska gå idag, mår otroligt mycket bättre, har till och med nästan lust att äta, vilket jag inte har gjort ordentligt sedan i Lördags.
Får se om jag klarar av att hålla mig till pulvren ett tag eller om det blir utan pulver med ett mål om dagen (inte det bästa, jag vet). Pulverdieten funkar om man tar ett djupt andetag och håller andan medan man dricker och efter dricker ett halvt glas vatten, för jäklar vad vidrigt det smakar. Får testa med en annan sort nästa gång.
Mamma var på mig om att hon tyckte att jag börjat gå upp de kilona jag tappat på senaste, så jag får väl ta tag i det här ordentligt nu. Göra av med mer än vad jag stoppar i mig. Nackdelen på pulvren är att man inte har ork till något annat. Men jag äter hur som ett mål mat om dagen, vilket är ungefär vad jag brukar äta, men istället för att små äta trycker jag i mig en sådan äcklig shake.

Försöker även ta mod till mig att ringa Wille under dagen, eller i vart fall under morgondagen. Jag hatar att ringa främmande människor på det sättet. Speciellt när jag ska be om något sådant här. Men det är väl bara till att ta ett djupt andetag och ringa har jag en känsla av. Annars får jag aldrig veta.

0 kommentarer: