01 juni 2010

Äntligen.

Börjar äntligen få lite ordning på blodsockret igen. Otroligt skönt måste jag säga, man mår så mycket bättre när bls håller sig stadigt. har mått pyton i helgen med feberfrossa och allmän tjurighet. Men nu är jag på gång igen, visst, lite ont har jag, men det blir bara bättre och bättre.
Fick en förfrågan om sällskap i Söndags som jag inte kunde ta pga smärta, hade så sjukt ont då, tog mig inte ur sängen på hela dagen annat än när jag gick till vårdcentralen och för första gången i mitt liv fick penicillin. Lite surt, hade jag mått bra (eller om det hade vart igår kväll) hade jag aldrig någonsin tackat nej, nu mår jag så mycket bättre. Dock kom som jag sa innan hunken förbi igår kväll/natt. Fick då en anledning till att både kliva ur sängen och städa =P

0 kommentarer: