04 juni 2010

Und diabetes ride.

Sitter nu hemma i sängen och laddar för jobb om 40 minuter. Laddar med ett avsnitt av O.c samtidigt som jag funderar på det där med mat. Borde kanske äta något men jag är verkligen inte sugen på någonting. Får bli kaffe på jobbet sedan istället.
Jag har även fyllt i anmälan till Ung diabetes ride lägret, hoppas nu bara att jag får resan sponsrad annars lär många av mina skattepengar gå till det. Kanske till en början bör hoppas på att jag kommer med och får en plats.
Vet att både Lisa och Mattias har anmält sig så jag hoppas verkligen. Hade så sinnessjukt skoj sist,lärde mig massor och hoppas på det samma denna gång om jag kommer med. Sedan träffade jag två vänner som aldrig kommer bli av med mig, bara så ni vet (Mattias och Lisa), hatar att behöva bo så långt bort.

0 kommentarer: