10 september 2010

=)

Fredag den 10/9 jäklar vad fort tiden går. Jag kombinerar just nu komvux och jobb. På komvux läser jag Matte A & B, Svenska B och Kemi A. Kemi är helt på distans men jag tror att jag kan re ut det ändå.

I Onsdags var Sanna och jag ute på en vandringstripp nere på södra Öland. Var grymt skönt att vandra så, tänkte ge mig av och gå lite i tallen senare idag.
Enda nackdelen med vandringen var att jag inte fick någon som helst koll på mitt blodsocker, låg högt nästan hela tiden och när vi vandrade vågade jag inte ge mig för mycket insulin för då hade jag legat fruktansvärt lågt efter ett tag.

Jag börjar verkligen komma igång när det gäller det här med motion. Nu om 25 minuter ska jag möta upp Clara för att ge mgi av till gymmet innan skolan. Det är så skönt att röra på sig så här på morgonen. Är andra gågen jag gymmar den här veckan, tänkte försöka avancera och gymma tre gånger i veckan sedan. Måste få lite mer muskler över ryggen och där med hoppas att mycket av problemen försvinner.

1 kommentarer:

atlet sa...

Hej, vad är det för hund du har? Den ser fin ut, labrador?