17 september 2010

Förkyld.

Har börjat dagen med en stor mugg varmt the med massa honung, nässpray och Cocillana efetyn. Hoppar skolan för att kurera mig så jag orkar jobbet ikväll. Fick ett pass 13-21.30 idag och en delad tur i morgon.

Ska försöka få i mig lite käk innan jag gör något, skulle vart uppe och tvätta tidigt i morse men det sket sig då jag inte orkade kliva ur sängen. Så det får bli till att tvätta mellan passen i morgon istället. Får dra en tango med snabeldraken sedan, tänkte även passa på att bära upp det jag inte behöver till förrådet.

Sitter nu och kollar Kungarna av Tylösand, seriöst. Underbar serie. Jockeboi, Nemo och James är helt undebara. Jockeboi är allmänt störd, ser ut som ett troll och bryr sig inte om vad alla andra tycker. Nemo fixar nya tjejer varje kväll och James är grym, har inte fått se honom in action än. Men hoppas det kommer snart =)

0 kommentarer: