21 september 2010

Slutade jobba vid 16, har sedan dess hunnit både packa och sova. Hade väl inte riktigt som plan att jag skulle somna, men så blev det den här gången. Var sjukt trött efter den här helgen, jag som ändå inte gjort något speciellt.

I morgon blir det läkarbesök och flyg till Stockholm. Landar i Bromma 19:20 sedan ska jag på något sätt med mitt braiga lokalsinne hitta till pendeln/bussen för att ta mig vidare in till stan där jag ska träffa Lisa.
Kan inte riktigt förstå att vi bara har träffats en gång tidigare. Det var förvisso för flera dagar, men än då. Tycker hemskt mycket om Lisa och det är fruktansvärt synd att hon inte kan hänga med den här gången. Kommer sakna henne. 
Men jag får glädjen att träffa henne i Stockholm och det får jag väl nöja mig med så länge.
På Tisdag kommer jag även träffa Mattias, det ska oxå bli sjukt skoj. De var de två jag kom närmst i Gävle, de två jag har bäst kontakt med idag.
Ser verkligen fram emot lägret, ska bli fruktansvärt roligt att träffa alla igen, det är många från förra lägret som är med även den här gången.

Har haft ett otroligt svängigt blodsocker idag, Har pendlat mellan 2.1 - 18.6 mått hel mysko, men det rer sig väl.

0 kommentarer: