08 april 2010

=)

Det här med motion är som en drog. Har vart ute och sprungit/gått hela veckan och jag mår verkligen bra av det. Blodsockret ligger så mycket jämnare och jag blir så mycket piggare. Har till råga på all motion skaffat mig lindrig benhinneinflammation. Så idag får det bli lugnt med motionen. Hade besök här i natt så jag åkte med till slottet och gick runt det när han åkte hem. Ikväll planerar jag att jaga med Malin ut en sväng.
Behöver komma ut en sväng även om det får bli hyfsat lugnt. Prata massa med Malin och umgås, har tänkt att försöka sparka igång henne oxå nu. Mycket roligare att ha någon att prata med medan man går.
De gångerna jag springer vill jag dock va själv, känner mig så sjukt löjlig de gångerna.

Var nyss nere på Ica och införskaffade lite kroppkakor som fick bli min lunch (även frukost i morgon). Behövde äta något riktigt nu innan jobbet, börjar vid 15.30

0 kommentarer: