07 april 2010

God morgon.

Jäklar vad seg jag känner mig idag. Ont överallt, jag skulle nog förvisso kalla det träningsvärk och inget annat. Har även lyckats skaffa mig en söt benhinneinflammation dock bara på vänster ben.
Natali talade om för mig att jag därför inte får springa idag, så frågan är vad jag ska hitta på istället. Det är verkligen toppen fint väder ute, som gjort för att springa en sväng. Kanske ska försöka ta ett varv på gymmet iof, får se vad som händer senare.
Måste dock få lite ordning här hemma så jag kan ta hit folk, har jag tur får jag sällskap senare idag.

Vaknade med ett värde på 11.3 förstår verkligen inte varför jag inte får någon ordning på morgonvärdena. Kvällsvärdena har vart toppen men morgonen stämmer inte. Tror inte jag har några nattliga känningar längre, men frågan är då vad som händer. Jag vågar inte öka natt insulinet mer för då kommer jag garanterat få nattliga känningar, speciellt nu då jag motionerar.
Mycket kan iof ha med kvälls kosten att göra, får se om jag får några bättre värden nu när påsken är över.

0 kommentarer: