13 april 2010

Morning.

Har just intagit en frukost på massa frön, filmjölk och hallon, sitter nu och blickar ut över Viktoriaskolan och funderar på om jag inte borde ge mig ut och springa en sväng. Eller om jag ska vara så seriös att jag ger mig av till gymmet en sväng, det var ju ganska länge sedan nu.
Måste bara byta musiken i mp3n, det som fanns i den idag är verkligen inget jag lyssnar på idag. Blev lite rädd av tanken på vad jag egentligen lyssnade på för något år sedan.Fick med mig den hem i fredags när jag hämtade det jag hade hemma hos Steffo.

Vaknade inatt med en söt liten känning då jag låg på 1.8.Så det blev ett nattmål med glass. Trodde att jag skulle äta alldeles för mycket och vakna skyhögt av rekylen. Men inte, vaknade så fint på 10.3 vilket inte är fy skam. Speciellt inte efter en känning.

1 kommentarer:

TINA M sa...

Jag vill oxå kunna äta glass....bah satans helvete....hatar tofu o annat skit....mjukglass.MUMMA