26 april 2010

Down.

Många tankar snurrar. Jag måste börja fundera på vad jag mår bra av, som det är nu mår jag inte bra. Det är för mycket just nu, en sak vet jag och det är att det är inte kärlek. Men det är en bra feeling. Jag är inte redo för något förhållande, jag är inte redo för någonting känns det som. Verken jobb, plugg eller något annat.
Nu har jag äntliget fått klart att jag får vara uppe på ÅH hela sommaren, 74% båda omgångarna. Går för Carina och Harriett. Det ska bli toppen, trivs bra där uppe, både med boende och personal.

Jag vaknade med en klump i magen och jag vet inte riktigt vad den klumpen gör där. Vaknade med känslan av att idag kommer allt bli fel. Det är inte ofta jag gör det, men det händer ibland. Även om jag alltid är glad och sprallit utåt så behöver jag inte va det på insidan. Oftast är jag pigg och glad rakt igenom, men som sagt. Jag är inte mer än människa.
Alla drar i mig åt alla håll och jag vill inte annat än att göra alla nöjda, men det funkar inte så. Man får prioritera. Just nu vet jag dock inte hur jag ska prioritera alls, känns inte som att någon av mina tankar är bra nog. Jag vill ut och resa, jag vill jobba, jag vill flytta. Jag vill verkligen göra allt på en gång, men vad gör jag? Absolut ingenting. Jag sitter på min feta häck och gör absolut ingenting. Det är dags att se frammåt och börja ta tag i saker. Det är dags att börja reda ut de som tunger mig.

Just nu hade jag mått så mycket bättre om Sanna vart hemma så jag kunde få lätta min hjärna för henne. Men jag hoppas att hon kommer ut på Skype senare idag, hon sa att hon skulle försöka med det.

0 kommentarer: