22 april 2010

Lyssnare, pratare, tänkare......

Nyss hemkommen från ett ganska intressant diabetesmöte. Jag är nog lite för bra på att prata, tycka och tänka ibland. Men det blir nog bra i slutänden. Ibland är det jäkligt intressant att bara få lyssna på andras tycken, tankar och idéer.
Jag är en dålig lyssnare och en bra pratare. Eller okej, jag är bra på att lyssna så länge jag får komma med mina egna tankar och åsikter = jag är en bättre pratare än lyssnare. Nu behöver jag bara hitta någon som kan sköta tänkandet, för det är inte alltid min starka sida (nu snurrade jag ihop det tror jag). Någon frivillig?

Jag har en stark känsla av att någon i diab. för. kommer klicka in och läsa den här underbara "välskrivna" sidan (hoppas ni hittar något intressant). Därför länkar jag till inlägget jag skrev om Gävleresan <-- Klicka här.

0 kommentarer: