16 april 2010

Maaah.

Det har vart en riktigt jobbig natt. Tackvare jobbet igår kväll och lite andra saker runt om kring har tankarna snurrat och blodsockret svängt. Haft två ordentliga känningar under natten och enda anledningen jag kan komma på är allt runt om kring. Känns som att jag har alldeles för mycket att tänka på just nu, inget stämmer och inget vill som jag vill. Men det är lite intressant att se hur blodsockret beter sig när man har mycket känslor/tankar som snurrar.

Strul med sommarjobbet. Jag vill verkligen vara uppe på ÅH där jag från början blev lovad att vara. Men sådan tur hade jag visst inte, nu vill hon flytta ned mig till demensen. Där vill jag verkligen inte vara hela sommaren. Det är på ÅH jag trivs varför ska jag då bli förflyttad till det stället där jag inte trivs alls lika bra?

Har lite/mycket lust att emigrera och börja om från scratch, bara släppa allt gammalt och börja om. Men det funkar inte riktigt. Jag vill för mycket, jag vet egentligen inte vad jag vill och just nu känner jag mig mest som en tickande bomb som inom kort kommer explodera. Jag vill alldeles för mycket och är därför inte säker på vad jag vill och vad jag tror att jag vill. Gaaah, kan någon vänlig själ komma och ta tag i mitt liv?

0 kommentarer: