21 april 2010

La familja!

Såg att Malin kastat upp några bilder (i vart fall två) på fb sedan helgen. Så jag får väl stula bilderna och skriva några rader om helgen som för övrigt var helt sjuk.
På lördagen klev jag ur sängen vid åtta för att ta tag i något häe hemma innan jobbet. Ja, jag tänkte i vart fall på det under den tiden jag satt framför den här burken. Jag tänker fortfarande på att jag behöver städa men jag har fortfarande inte tagit tag i det. Hur som, 11.30 befann jag mig på jobbet, precis i tid, på minuten. Var ganska mycket att göra på femman den här dagen. Var helt slut när jag 10h senare klev in i omklädningsrummet där jag lite fort skulle svida om till party outfiten. Det gick ganska smärtfritt men jag hade vart lite väl overkill och valt "mördarskorna", jäklar vad ont i fötterna jag hade när jag väl kom fram till Malin i Rosenfors. Det är en bra bit att gå från stan och dit och jag kan säga att den blir ännu längre i 14cm klackar. Men jag tog mig fram med en vinare (Rebenschoppen) i handen, vilket underlättade vägen avsevärt.
Jag hann inte mer än in och sätta mig i soffan, äta en maräng som Malin till ära hade bakat fören vi skulle iväg mot Harrys. Jag gjorde Frida sällskap ned till stan då hon var den enda med cykel. Fick åka pakethållare hela vägen, snacka om att jag hade träningsvärk i låren dagen efter. Det är inte meningen att folk med min längd åker pakethållare, de är på tok för låga för det. Så det sista av vinaren gick åt här, eller ja. Det sista jag orkade dricka gav bort det sista till Frida som tack för skjutsen.

Harrys. Ja det blev väl som vanligt. Både sång och dans på avancerad nivå (så avancerad den kan bli med alkoholintag). Tror jag attackerade Kicki med en kram någonstans på mitten.
Jäklar vad jag har saknat familjen. Varför började jag toffla och dissa er? 

Familjen består av:
Malin Johansson
Malin Olsson
Frida Karlsson
Alexander Jensen
Tobias Ejnarsson

0 kommentarer: