02 januari 2010

8e året.

Kommer senare att skriva om jul/nyår. Just nu har jag ingen ro till det.

Jag gjorde nyss en fantastisk upptäckt. Jag har hela tiden haft för mig att jag fick diagnosen diabetes sedan -04 men efter en diskussion med mammie visade det sig att jag visst fick diagnosen redan -02. Så jag är nu inne på 8:e året med diabetes. Jäklar vad fort tiden går, minns fortfarande de hemska dagarna på slutet som "vanlig".
Det sista jag åt innan jag blev inlagd var hemmagjord brulépudding. Två dagar innan hade jag vart med på hubertusjakten i Långöre och redit Ricko. Hade så sjukt ont i foten så det fanns inte den gången, men vi redd eut det hela endå.
Jag drack hur mycket som helst och pissade där efter. Var torr och "tjock" i munnen.
Vägde 43kg när jag kom in på sjukan, jag hade inte ett gram fett på kroppen. De var bara skinn och ben. Minns även att Erica, Lisa och Frida var inne och hälsad epå. Fick då ett ursnyggt träns till Dubai <3
Dagen efter kom Agnes, Pernilla och Emma (tror jag det var, kan ha vart Emmy oxå) och då fick jag en toppen fin nalle (som jag fortfarande har kvar, så klart).

0 kommentarer: