11 januari 2010

Fullspäckad vecka.

Nu är även den här veckan löst. Idag ser det än så länge ut som att jag är ledig, hoppas lite på det så jag kan göra det jag är i behov av att göra.
Jag måste verkligen få ordning på rummet. Måste även slänga in lite kläder i tvättmaskinen, då jag nyss insåg att jag inte har några rena underkläder.. Varför väntar man alltid till sista paret innan man tvättar?


Så dagen kommer alltså att ägnas åt att storstäda mitt rum. Trivs verkligen inte i röran jag har här.

I morgon hoppas jag på att jag får jobba så jag med gott samvete kan vara ledig resten av veckan. På Onsdag ska jag först in till vårdcentralen och tömma mig på blod (massor med rör ska de visst ha, och fasta måste jag göra i 12h innan oxå). Sedan när jag är klar där ska jag upp på gymmet för introduktion och nyckel. Nu äntligen ska jag börja ta tag i mitt liv. Nu kan jag göra av med min ilska genom träning istället för att bygga upp den inom mig.
sedan på eftermiddagen hoppas jag på att världens bästa Stina vill och har tid att leka med mig. Var sjukt länge sedan jag träffade henne nu och jag är i behov av lite girltalk.
Än är inte onsdagen slut. Blir en sväng till Emmaboda onsdag kväll till och med fredag morgon. Hade mer än gärna åkt dit redan idag, men det kan jag inte.

På fredag ska jag klockan 10 vara inne i Kalmar på massa läkarundersökningar och efter det blir det Linköping under helgen. Det blir en fullspäckad vecka. Måste bara se till att bli klar här på rummet idag så jag kommer någon vart.


0 kommentarer: